stockholmvsgoteborg

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

SO jaoo

Av Varja & Lisa - 25 januari 2013 09:41

Jag då har man SO nu och vi tittar på världens historia och det är SUPER......... 

tråkigt men ja.... haha vi får ju inte hålla på med mobilen på skoltid för jag går bara i femman så... aa det va lite roligt för jag har alltid min i fickan men den ska vara avstängd haha så ja jag fick ett sms från Inez så ja då skriker alla 

STÄNG AV MOBILEN! 

då säger jag 

jaja

men sen satt jag på den igen   

/ varja

 

bild från igår :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Varja & Lisa - 1 november 2013 00:00

Av Varja & Lisa - 3 augusti 2013 16:27

HOLA HOLA STOCKHOLM! Hejhej, nu är jag & Inez hos Varja i Stockholm & det är as kul! Vi landade klockan 12 typ & sen har vi vart på stranden, solat & badat.. Det är as kul att vara här i Stockholm.  Och för ett tag sen så sprang vi ner till s...

Av Varja & Lisa - 5 juli 2013 22:09

imon åker jag till sports camp så jag kan inte blogga alls... eller från mobilen men jag tror inte att jag gör det för jag kommer att träna eller vara med kompisar eller ja bara inte hålla på med mobilen :D så aa jag är borta i en vecka och sen komme...

Av Varja & Lisa - 4 juli 2013 14:28

hej hej nu har jag kommit hem från norrland eller igår men jag ska bara säga en sak................ JAG SAKNAR INEZ ELLER OCH LISSSAAAAA    ...

Av Varja & Lisa - 18 maj 2013 15:21

JAA, nu är jag med Carro.. Vi har tagit lite bilder, kommer fler senare. Ska sova över med Inez sååå bloggar mer sen!...

Presentation


LÄR KÄNNA OSS HÄR :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillade ni mest i mellon i Göteborg?♥
 Anton Ewald
 Felicia Olsson
 Joakim Cans
 Swedish House Wives
 Erik Segerstedt & Tone Damli
 Louise Hoffsten
 Rikard Wolff
 Sean banan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

varja & Lisa

varja & lisa

hej hej    

VARJA

HEJ HEJ VI HETER LISA OCH VARJA OCH BÅDA ÄLSKAR JUSTIN BIEBER <3 PS: LISA VET INTE ATT JAG GÖR DEN HÄR RUTAN. HAHA

  

       

HAHA MÅNGA TUMMAR UPP :)

  


Ovido - Quiz & Flashcards