stockholmvsgoteborg

Alla inlägg under mars 2013

Av Varja & Lisa - 5 mars 2013 18:58

hej hej min data är lagad och jag kan blogga mer.. :D men ja imon fyller jag år så kul assssså  grattis till mig! nej men ja så kul och imon har ju jag dans så ja jag kommer få en present av min kompis matilda hoppas att det är fint nej man det är det men ja.. så bli så kul jag kommer säkert vakna typ 06:00 och inte kunna sova och ikväll kommer jag säkert inte heller kunna somna :D Men skit samma. OCH LISA DU FÅR BLOGGA MER JAG TYP BLOGGAR NÄR DU HAR BLOGGAT ETT INLÄGG    men ja bloggar säkert imon jiiiiipiiiiiii <3 <3

 

saknar frankrike sååååå

Presentation


LÄR KÄNNA OSS HÄR :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillade ni mest i mellon i Göteborg?♥
 Anton Ewald
 Felicia Olsson
 Joakim Cans
 Swedish House Wives
 Erik Segerstedt & Tone Damli
 Louise Hoffsten
 Rikard Wolff
 Sean banan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

varja & Lisa

varja & lisa

hej hej    

VARJA

HEJ HEJ VI HETER LISA OCH VARJA OCH BÅDA ÄLSKAR JUSTIN BIEBER <3 PS: LISA VET INTE ATT JAG GÖR DEN HÄR RUTAN. HAHA

  

       

HAHA MÅNGA TUMMAR UPP :)

  


Ovido - Quiz & Flashcards